utorok 22. novembra 2016

Kateřina Petrusová - S hlavou v oblacích (pejru)


Autor : Kateřina Petrusová
Vydavateľstvo : Fragment
Rok vydania : 2013

Počet strán : 120
Čítané v jazyku : CZ









Anotácia
Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život.
Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?

(martinus.sk)

Mojimi očami

Markéta ako kreatívna riaditeľka v reklamnej agentúre má ulietaný život a tak keď jej kamoška navrhne víkend na chate v Južných Čechách tak rozhodne neodmietne. Cestou sa jej však prihodí malá nepríjemnosť s koňom, ktorý sa zdá , že svojho jazdca niekde po ceste stratil a tak sa Markéta rozhodne si ho ''požičať'' a ten kúsok do najbližšej dedinky sa prevezú spolu. Cestu, ktorú si však jej dočasný dopravný prostriedok vyberie jej zmení život. Muža, ktorého spozná bude spočiatku pre ňu len vidlák a netúži po ničom inom len čo najrýchlejšie z toho zapadákova utiecť a poriadne to zapiť so svojimi priateľmi, no táto malá nehoda sa ukáže i z tej lepšej stránky...


Takže tobě šlo celou dobu jen o múj únos..konstatovala jsem rezignovaně. Žádna odezva jen pravidelný klapot podkov o  vozovku... (7)


Chybičky krásy a zhrnutie

Čím začať je ťažké pretože ako prvé je jasné, že ja som si túto knižku veľmi užila. Väčšinou síce som na tie nadprirodzené veci a tak ale občas taká obyčajná oddychovka nezaškodí a toto mi prišlo vhod. Nasmiala som sa ako už dávno nie. Je to milé čítanie vtipné a hlavná hrdinka sa v tých dôležitých momentoch správa vážne ako blázon a o to ma to bavilo viac. Prečítala som to za pár hodín je to tenučká knižočka ale tým ako autorka vložila ten humor do celého príbehu bolo milé takže mi ani tak nešlo o to čo sa medzi našimi hrdinami deje. Ešte som bola len na prvej stránke a už som mala kútiky smerom nahor. Žiadne zdĺhavé popisy proste workolička , ktorá si nakoniec nájde lásku a i čosi viac. Je to česká autorka čo ma potešilo ešte viac a isto sa pozriem i na ďalšie jej knihy keď bude možnosť a hlavne keď budú aspoň z polovice tak zábavné, nemajú ma čím sklamať. Jedno čo ma zaskočilo ( ale milo) bolo, že až na tie české mená mi nepripadalo, že by to bolo práve od českej autorky jej písanie bolo vážne príjemné. Takže ak si chcete odpočinúť a trošku si vyčariť úsmev na perách neváhajte i temné príbehy treba občas presvetliť niečim ako je toto :) Jednoznačne 4hviezdičky niet nad čím lamentovať.

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára