pondelok 28. novembra 2016

Čím si spestriť prichádzajúce Vianoce?



Neviem ako u Vás ľudkovia ale tu v UK cítim Vianoce  na každom rohu a doslova na mňa kričia a to len nedávno sa po uliciach túlali Halloween-ske príšerky. Či som chcela alebo nie neodolala som a pri bežnom nákupe som siahla po prvej knihe, ktorá mi padla do oka a poviem vám bolo ich tam hodne, takže som sa snažila celé police preletieť a vziať len jednu pretože bez tak ma doma čaká ešte hodne neotvorených obyvateľov mojich poličiek. Tou knihou po ktorej som siahla je Twelve Days of Christmas od Debbie Macomber. V skratke má to byť príbeh o žene s menom Julia, ktorá je neskutočne milá a dobre vychádza so všetkými jedine s kým nie je jej sused Cain, ktorý je mrzút a všetkých od seba odháňa. Potom ako ho nachytá, že jej kradne noviny z pred dverí sa rozhodne ( a to ako je to napísane v anotácii ) zabiť ho láskavosťou.  A čo viac všetko to zaznamenávať na blog, ktorý  ako názov už napovedá Twelve Days of Christmas a zdá sa, že ľudia si to zamilujú. Prišlo mi to všetko zábavné tak prečo nie veď i jej hodnotenie na GR je vcelku slušné. A o čo vlastne ide? No rozhodla som sa na tie Vianoce kus pripraviť a táto je jedna z dvoch, ktoré si určite chcem prečítať počas sviatkov a tým posilniť to čaro. Vyzerá to tak trošku na bláznivú, vianočnú romanťárnu ale ta druhá teda určite nie :))



Tou druhou som sa rozhodla pre niečo temnejšie ?...asi tak by sa to dalo povedať. Ide o knižku Vánoční říše od Joe Hill. Ak to nepoznáte je to hororovka a čo prekvapí Joe je synom môjho obľúbenca S. King čož som dlho dlho netušila a na jednej strane je to fajn vedieť veď hádam dačo po tatkovi zdedil ale na tej druhej strane nechcem ich porovnávať pretože by to nebolo fér ale mám pocit, že moja myseľ sa s tou myšlienkou isto bude pohrávať. No teším sa nato, pretože počula som na to len dobré ohlasy a je to vianočné takže to bude spĺňať základ moje idei ale hlavne to má byť desivé v čo veľmi dúfam.





Nakoniec teda ak ma toto všetko nejak dostatočne neuteší, nový rok chcem začať s knihou, ktorá na mňa najviac ziape z poličky nakoľko tam leží už druhý rok a nejak som sa k nej nevedela dostať . Ako sa vraví ako na nový rok tak po celý rok a je to síce, bratia  Češi by povedali bichlička :), ale ja poviem rovno je to také malé teliatko cez 600strán a text je dosť nahusto takže to bolo prvé čo ma odrádzalo sa do nej pustiť ale je to King tak mi srdce nedá...ale dosť toľko kecov ide o Nespavost od Stephen King. Zatiaľ ma jeho knihy nesklamali a preto verím, že pre mňa nový rok v knižnom svete začne skvele. Takže asi takto k mojim plánom k sviatkom, ktoré sú už za dverami. A čo vy máte nejaké knižky, ktoré  si šetríte práve na Vianoce? :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára