piatok 11. marca 2016

J.R. Ward - Milenec z temnot



Autor : J.R. Ward
Originálny názov : Dark Lover
Séria : Bratrstvo černé dýky ( Black dagger brotherhood )
Časť : prvá

Počet strán :  461
Vydavateľstvo : Baronet
Rok vydania : 2o1o
Čítané v jazyku :  CZ

goodreads  



Anotácia

Úvodní román slavného cyklu představuje tajné bratrstvo šesti upírských bojovníků, ochránců rodu. Ti ve skrytu noci vedou nekonečnou a neúprosnou válku s odvěkými nepřáteli o svá území v Caldwellu. Nejkrvežíznivějším z upírů je vůdce bratrstva, Wrath, který touží odplatit vraždu svých rodičů. Avšak když jeden z jeho nejstatečnějších bojovníků padne a zanechá po sobě polorodou sestru, musí za ni Wrath vzít zodpovědnost. Zavede ji do světa neživých, o němž dosud neměla tušení, do světa smyslnosti, o níž se ji nezdálo ani v nejdivočejších snech.
 (martinus.sk)

Mojimi očami

Upírska komunita nikdy nebude v bezpečí pred bezduchými pod vedením Omegy. Stvoriteľka však nedopustí ich skázu a preto v čele stojí Bratstvo čiernej dýky a chráni ich druh. Slepý kráľ Wrath ako ho nazývajú si však svoje povinnosti kráľa neplní. Po smrti jeho rodičov verí, že sa zachoval ako zbabelec a netúži nikoho viesť a mať na pleciach povinnosti, ktoré ho viažu k jeho druhu. Potom čo ho Dárius požiada o záchranu jeho dcéry počas premeny sa svet sa začne meniť. Beth síce ešte netuší, že v jej tele koluje i upíria krv, ktorá ju zmení v iný živočíšny druh. Život novinárky  ju neuspokojuje a zúfalo túži zažiť niečo iné to ešte však netuší, že tá zmena príde od základov a jej plusom bude muž ako z módneho katalógu sršiacim túžby po sexu, ktorý pre jej dušu i telo bude zabíjať. Butch O'Neal, ktorý je už len slabou napodobeninou policajta svojim spôsobom zatúži po Beth no po ich schôdzke mu Beth dá jasne najavo ako to ona cíti. Prítomnosť Wratha všetko mení v okamihu a Butch tuší, že by mohol byť pre Beth hrozbou  ale cesta, ktorou sa vydá ju zachrániť ho privedie do iného sveta. Sveta upírov. Pre Beth však cesta nového života plná lásky a sexu a rodiny, ktorú nikdy nemala.


Beth přeletela jejich tváře. V každé sa zračilo očekávaní. Jako by doufali, že je něčím zaměstná. Tak tohle je teď moje rodina, pomyslela si... (439)




Chybičky krásy a zhrnutie 



 Táto kniha bola pre mňa akýmsi štartom k láske pre knihy. Je to už doba keď som si ju kúpila  už hádam 6rokov a to som ešte netušila čo ma čaká. Zapáčila sa mi obálka a nejaký čas len tak ležala v poličke ale keď som si na ňu našla čas nevedela som sa jej nabažiť tak ako i teraz a to ani po 3 re-readingu a nemám jej dosť. Kniha má u mňa čestné miesto na poličke. Postavy sú neskutočné ľahko sa vám dostanú pod kožu a sympatie voči nim budú len stúpať. Táto prvá kniha sa zameriava hlavne na vzťah Beth s Wrathom a krôčik po krôčiku nám autorka odkrýva tento svet, ktorý vás pohltí. Wrath je kus chlapa tak ako i ostatný bratia aj keď majú v sebe drsnáka sú okúzlujúci a milujúci .. Pre túto sériu je podľa mňa 5 hviezdičiek primálo :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára