štvrtok 28. januára 2016

Kelley Armstrong - Probouzení



Autor : Kelley Armstrong
Originálny názov : The Awakening
Séria : Nejtemnější síly ( Darkest Powers )
Časť : druhá

Počet strán : 300
Vydavateľstvo : Galatea
Rok vydania : 2014
Čítané v jazyku : CZ

Goodreads






Anotácia
Chloe Saundersová je na útěku a probouzí k životu pekelné síly. Doslova.

Kdybyste mě potkali před pár týdny, patrně by vás nenapadlo považovat mě za dívku jakkoliv odlišnou od běžného průměru. Normální patnáctiletá holka. Teď je však můj život navždy obrácen naruby, tak vzdálen normálu, jak je to jen možné. Stala jsem se živoucím výsledkem podivného vědeckého experimentu – nejenže se mi zjevují duchové, dokonce dokážu probouzet mrtvé, aniž bych něco takového vůbec zamýšlela. Můžete mi věřit, že není o co stát.
Teď jsem na útěku se třemi dalšími vrstevníky, kteří jsou obdařeni podobně neobvyklými schopnostmi. Nevím, komu mohu důvěřovat, ale Edisonova skupina je nám v patách a tohle je otázka života a smrti. Musíme najít někoho, kdo nám pomůže…
( martinus.sk ) 

Mojimi očami

A sme tu opäť. Chloe a jej kamoši z Lylovho domova. Ako prvé musím povedať, že som bola sklamaná. Po úteku s Rae, Derekom a Simonom sa to Chloe akosi vymklo z rúk. Ocitla sa na mieste kde to všetko okolo jej schopností začalo. Avšak hneď ako to je možné znova sa snaží újsť na moje prekvapenie sa do toho všetkého zapletie Tori, ktorá vám hneď po prvej knihe ide dosť na nervy nakoľko sa javila ako riadna mrcha :) Niežeby sa niečo zásadné zmenilo ale niekedy môžeme mať viac dôvery v tom kto je nepriateľom ako v tom kto nám je najbližší. Konečne keď sa stretnú s Derekom a Simonom, začína kolobeh ďalších zaujímavých situácií. Ako napríklad Chloe v roli drsňačky, ktorá jej moc nejde a všetko len skazí. I keď Tori je pre celú partiu otravná, má svoju moc  ale hlavne vidí, že Chloe je stále tá, ktorú treba '' nosiť za ručičku ''. Keďže svoju silu ešte nedokáže ovládať a pochopiť. Po ďalšej skúške premenou Dereka je Chloe jediná, kto mu môže pomôcť a tým sa to puto len sceľuje. Tento
trojuholník Chloe, Derek a Simon je neustále v kolobehu no podľa mňa je jasné, že vlčia krv je silnejšia :) A je tu ešte Liz pre ktorú je ťažké zniesť skutočnosť,že je mŕtva ale i napriek tomu jej to nebráni pomáhať Chloe a dostať ju bližšie k cieľu a to nájsť otca Simona. Keď už sa konečne zdá, že majú cieľ na dosah pripletú sa im do cesty ľudia doktora Davidoff, ktorý nechce  aby sa jeho '' deti '' túlali svetom ale boli pekne pod zámkom v jeho blízkosti.



Chybičky krásy a zhrnutie

Tu sa ukazuje, že ľudia z prvej knihy, ktorí ma sklamali boli teraz iní a ukázali možno povedať opačnú stránku svojho JA. Hlavná hrdinka Chloe mi teraz pripadala trochu nezaujímavá a hrala trošku nudnú úlohu. Neustále útek, návrat, útek ... je to také nezáživné a čakala som inú ''akciu'' . Je pravdou, že v tejto časti toho sa dialo oveľa viac ako v prvej ale stále to nebolo to pravé orechové. Ale Derek je čím ďalej tým viac lákavejší charakter a ako už od prvej knihy verím, že jeho vlčia duša patrí Chloe aj keď ju svojim spôsobom od seba odháňa. Sklamaná som bola i z obálky nakoľko zmeny oproti predošlej sú minimálne a nie je čo by ma na nej ohromilo. Sériu však nechcem takto uzavrieť pred jej samotným koncom tak jej dám šancu to ukončiť v môj prospech :)) I keď nerada ale dávam tomuto pokračovaniu iba 2 hviezdičky .





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára