sobota 9. januára 2016

Gregg Olsen - Závisť





Autor : Gregg Olsen
Originálny názov : Envy                 
Séria : Prázdna rakva ( Empty Coffin)
Časť : Prvá

Počet strán : 288        
Vydavateľstvo : Fortuna Libri               
Rok vydania : 2012    
Čítané v jazyku : SK

Goodreads







Anotácia                                         

V noci, keď zomrela Katelyn, sa začalo niečo, čo všetko zmenilo. ÚPLNE VŠETKO.

Zlo máva rozličnú príchuť - od horkej až po zradne sladkú. V deň svojej smrti sa to dozvie aj tínedžerka Katelyn. V jednej chvíli je deprimovanou smoliarkou, v nasledujúcej už leží na pitevnom stole z nehrdzavejúcej ocele. Pohľad má sklený, pokožku stuhnutú.

Bola to SAMOVRAŽDA? VRAŽDA? KTO JE NA VINE?

Keď dvojčatá Hayley a Taylor Ryanové odhalia pravdu, zistia, že je oveľa znepokojujúca, ako si doteraz predstavovali. Zároveň odkryjú aj ďalšie tajomstvo týkajúce sa ich minulosti.

Román Závisť je inšpirovaný skutočným zločinom. Išlo o kyberšikanu. Toto realisticky napísané dielo predstavuje prvý zo série hrôzostrašných románov, pri ktorom vám celkom isto naskočia zimomriavky.
   
  
 ( martinus.sk )
Mojimi očami 

Čím začať... Táto kniha mi ležala v poličke asi vyše roka takže si myslím, že si zaslúžila moju pozornosť po takom dlhom čase a skutočne som si ju užila. Ak sa mám priznať kúpila som si ju hlavne vďaka obálke a jej obsah mi bol
neznámy až doteraz. Už hneď od začiatku sa zdá, že smrť teenagerky Katelyn Barkley už nemôže byť horšia. Dvojičky Hayley a Taylor Ryanové však akosi vedia, že čokoľvek sa stalo, pravda je úplne iná a chcú zistiť a dokázať, že Katelyn by si neublížila. Vedia to aj keď je to už príliš veľa času, kedy boli dievčatá s Katelyn veľmi dobré kamošky. Využijú nato svoje ''schopnosťi'' , ktoré majú od svojho útleho veku ale netušia, že práve to čo je ich veľkým tajomstvom môže priniesť toľko problémov. 



  O niektoré dary by sa človek mal podeliť, no nikdy by nemal odhaliť ich pôvod. (str.263) 


Rodičov Hayley a Taylor dávna minulosť sužuje a nikdy sa o tej nehode nehovorí no mladú reportérku Moiru Windsor a jej nezastaviteľná túžba dosiahnuť vo svojej kariére
konečne čosi čo ju posunie v živote ďalej, nezastaví pred ničím a trápenie rodiny Ryanovcov znovu prinavráti. Dievčatá však odhaľujú čosi horšie a to skutočné tváre tých, ktorí môžu za smrť Katelyn. 
Chybičky krásy a zhrnutie

Príbeh poukazuje na skutočný problém reálneho života a rozhodne sa ľahko čítal. Neviem či je niečo čo by som mohla vyčítať tejto knihe ale ani zas vychvalovať ju do nebies :) Jediné čo mi bolo divné, že túto knihu napísal muž pretože spôsob akým to bolo napísané mi tak nepripadalo. Ako som už spomínala, že obálka bola hlavným dôvodom kúpy tejto knihy a vskutku  sa mi moc páči. Uvidím však čo prinesie pokračovanie nakoľko po rozuzlení ma láka ''skúmať '' príbeh ďalej. Osobne by som odporúčala prečítať ale nenechať sa odradiť hneď spočiatku a dať deju šancu prekvapiť. Môj názor je, že 3hviezdičky sú pre tento príbeh dostatočné.







 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára